Penktokai pristatė projektus įvairiausiomis temomis. Mokiniai rinko informaciją apie kates, šunis, varles, rupūžes, kirmėles, drugelius, paukščius, žuvis, bites, žmogų, pateikė medžiagą apie sveiką mitybą, raštus, rūmus, miestus, kosmosą, Saulės sistemą, lėles, žmogaus energiją, seniausias pasaulio kalbas, įspūdingiausias vietas, išnykusius žemės gyvūnus, garsiausius pasaulio išradėjus, išradimus, pakeitusius pasaulį, lietuvius, kuriais didžiuojasi pasaulis, medžius, žaislus, kaulavaisius, animacinius filmus, grybus, kiną, cukrų, roplius, dailininkus bei kitomis temomis. Darbų įvairiausiomis temomis gausa nuo penktokų neatsiliko ir šeštokai bei septintokai. Šeštokai papildė ir užbaigė dar penktoje klasėje priskirtus darbus, o septintokai jau savarankiškai rinkosi norimas temas. Mokiniai pristatė projektus meno, mokslo, transporto priemonių, augalų, gyvūnų, sporto, žmogaus veiklos, pramonės, technologijų bei kitomis temomis. Darbų apimtis buvo įvairi – nuo keliolikos iki keliasdešimt pateikčių, jas sudarė ne tik raštu pateikta informacija, bet ir įvairios nuotraukos, vaizdo įrašai, praktiniai stebėjimai, veikla ir išvados.
Puikių įvertinimų sulaukė tiek projektų naujokai, tiek – vyresnieji mokiniai. Vienas iš išskirtinių darbų – 7a klasės mokinės Amelijos darbas „Šunys“. Projektas buvo parengtas kruopščiai, pateiktas vaizdingai ir įdomiai. Atsižvelgus į iškeltus kriterijus, mokinė sulaukė aukščiausio įvertinimo tiek iš mokinių, tiek iš mokytojų. Darbe buvo panaudota patirtis ir veikla, susijusi su savo augintiniais, pateiktas vaizdo įrašas apie šuns dresūrą. Už puikų, informatyvų, mokslišką projektą apie kirmėles bei sklandų jo pristatymą puikiai įvertintas ir 6b klasės mokinys Benas. Vienoje iš grupių geriausiu darbu tituluotas 5b klasės mokinio Nojaus projektas „Įspūdingiausios pasaulio vietos“. Mokinio įdėtos pastangos buvo akivaizdžios ir darbas iš kitų išskirtas ne veltui: tema įdomi, išbaigta, pristatymas sklandus, pateiktys parengtos pavyzdingai.
Išskirtinio dėmesio sulaukė 6b klasės mokinės Paulės projektas „Matavimo vienetai“. Darbas puikiai atitiko visus vertinimo kriterijus: pristatymas išsamus, raiškus, įdomiai pateikta tema, suderinta teorinė dalis ir praktiniai rezultatai. Pagyrų už vieno iš geriausių projektų parengimą sulaukė ir 5b klasės mokinys Augustas. Mokinys rinko medžiagą ir svečius sužavėjo pristatymu tema „Grybai“. 7a klasės mokinė Vytė tiek mokytojus, tiek mokinius pakerėjo išsamiu projektu „Ginklai“. Septintokė savo darbe nagrinėjo įvairių rūšių bombas, pateikė jų aprašymus, techninę charakteristiką, aprašė sprogimų metu padaromą žalą, pademonstravo trumpus filmukus apie bombų sprogdinimą. Ne mažiau pagyrų sulaukė 6a klasės mokinė Adelina, rinkusi ir pateikusi medžiagą tema „Obuoliai“. Mokinė į pateiktis įkėlė labai daug ir išskirtinai įdomios informacijos, tad pristatymas buvo itin informatyvus, vaizdingas. Padėkos už puikų darbą išsakytos 6b klasės mokinei Dovilei. Šeštokė parengė projektą tema „Laivai“: pristatė Vazų laivą, nagrinėjo laivo statybos, nuskendimo, iškėlimo ir restauravimo darbų istoriją. Darbas pasižymėjo nuoseklumu, išsamumu, pateikčių turinys buvo įdomus, tikslus, o jų pateikimo būdas dalyvius paskatino dar labiau pasidomėti šia tema. Projekto pristatymą stebėję mokytojai ir mokiniai pripažino, kad puikiems rezultatams įtakojo ir pačios Dovilės asmeninis įspūdis bei patirtis, įgyta aplankius „Vazos“ muziejų Švedijoje. Po ilgų diskusijų ir balsavimų dar viena grupė išsirinko šauniausią darbą – 5b klasės mokinio Nojaus projektą „Lėlės“. Projektas iš viso būrio puikių darbų išsiskyrė tuo, kad mokinys ne tik aprašė, kokios būna lėlės, bet ir atliko praktinį darbą – siuvo medžiaginę lėlę ir nunėrė jai rūbus.
Mokyklos bendruomenė dėkoja mokiniams už parengtus projektus, sveikina nugalėtojus ir kviečia pasimėgauti geriausiai įvertintais darbais. Juos galima rasti paspaudus šią nuorodą.

365
Rekvizitai
fonas150.jpg