Visos penkios susitikimų dienos buvo turiningos ir labai įdomios. Pirmąją dieną rinkomės mokykloje, čia vyko projekto koordinatorių susirinkimas. Projekte dalyvaujantys mokiniai viešnagės metu dalyvavo matematikos, emocinių ir aktyvių žaidimų pamokose, kūrė vaisių kompozicijas lėkštėse, pristatė savo šalies žaidimus. Aplankėme nemažai įsimintinų Briuselio vietų ir objektų. Teko lankytis ir Europos parlamente, kur mus svetingai sutiko parlamento atstovai. Kartu su jais kūrėme Europos žemėlapį, domėjomės euro monetomis. Viena iš dienų buvo skirta ypatingai gražia architektūra pasižyminčiam Briugės miestui. Kad geriau pažinti šį miestą, mokiniai žaidė interaktyvų žaidimą – ieškojo architektūrinių statinių su paslėptomis užuominomis. Viešnagės metu į lankytinas vietas ir susitikimus vykdavome tramvajais, metro, traukiniais bei autobusais. Mokiniams tai buvo iššūkis, teko išmokti naudotis miesto žemėlapiais, patiems surasti metro, traukinių stotį ir išvykimo vietas. Džiaugiamės kelionės įspūdžiais, naujais draugais, įgytomis patirtimis, kelionė buvo labai įdomi ir naudinga.
Savo įspūdžiais dalinasi ir 8b klasės mokinė Germina:
Projektas Erasmus + „Together We Can Do So Much“ dar kartą suteikė man galimybę kartu su kitais Rožyno progimnazijos mokiniais aplankyti Belgijos šalį bei jos miestus Briuselį ir Briugę. Tai buvo mano antra kelionė ir aš į ją leidausi su gera nuotaika, ramia širdimi ir nuotykių aistra...
Pirmą kelionės dieną mes aplankėme Briuselio mokyklą „Athénée Royal de la Rive Gauche“. Mokykla man paliko didelį įspūdį, ji suskirstyta į kelis korpusus, kuriuose yra vaikų darželis, vidurinė ir net profesinio rengimo mokykla. Mokyklos mokiniai atlieka praktiką vietiniame restorane, įdomu, kad jame yra zona, kurioje lankosi tik tos mokyklos mokytojai. Man patiktų mokytis tokioje mokykloje, kadangi nuo mažens suptų tos pačios sienos, gerai pažįstami draugai ir nereiktų išgyventi išsiskyrimų.
Popietę skyrėme kultūrinei pažintinei veiklai, aplankėme gotikinę Sts-Michel et Gudule katedrą, Japonišką sodą, susipažinome su Japonų stiliaus architektūra, o didžiausią nuostabą paliko neįprastos konstrukcijos Briuselio simbolis „Atomiumas“.
Kitą dieną, lankėmės Europos Parlamente - tai modernios architektūros, didelis, cilindro formos pastatas. Parlamente pasiskirstę grupelėmis su kitų tautybių vaikais turėjome atlikti užduotį, sudėti dėlionę su Europos Sąjungos šalimis - tai buvo labai smagi ir įdomi patirtis.
Sekančią dieną išstudijavę vietos žemėlapį, susitikome su mokytoja Yasmin, kuri mums aprodė Teisingumo rūmus, Turgaus aikštę (Grand-place), Royale rūmų parką. Jaučiau didelį nuovargį, tačiau sukaupusi jėgas ir vedama smalsumo bei noro viską pamatyti, keliavau toliau. Aplankytas Komiksų muziejus ir pamatyti mieli animaciniai herojai kompensavo nuovargį ir suteikė džiugių akimirkų.
Ketvirtą kelionės dieną traukiniu vykome į Briugę, nuostabaus ir autentiško grožio miestą. Čia mes gavome užduotis išstudijuoti žemėlapius ir surasti lankytinas vietas: Dievo Motinos bažnyčią, Turgaus aikštę. Visi labai jaudinomės, skubėjome ir mums labai nesisekė. Nepavykus atlikti užduoties buvome pikti ir liūdni. Tačiau kai nukeliavome į Šokolado muziejų, nuotaika akimirksniu pagerėjo. Susipažinome su šokolado istorija, pamatėme šokoladines figūrėles ir nusipirkę saldėsių malšinome neįveiktos užduoties liūdesį.
Vakare visi susirinkome pas mokytojas žiūrėti Eurovizijos, kaip didelė šeima nekantriai laukėme Lietuvos solisto pasirodymo, buvo labai šaunu, jauku ir linksma, tačiau mano širdelė buvo nerami, nes kitą dieną manęs laukė iššūkis – nuvesti visus iki mokyklos. Tai man kėlė didžiulį stresą, baimę, nes nežinojau kaip pavyks įveikti šią užduotį.
Paskutinę dieną sukaupiau jėgas ir sėkmingai įveikiau užduotį. Jaučiausi labai pakylėta, patenkinta, didžiavausi savimi. Vėliau mokykloje žaidėme įvairių tautų žaidimus, buvo labai smagu pažinti kitos kultūros dalelę. Vakare visi rinkomės šventinei vakarienei prabangiame „Hilton“ viešbutyje. Linksmai praleidome laiką, tačiau buvo liūdna, nes reikėjo atsisveikinti.
Kelionė buvo nuostabi, ji suteikė man naujos patirties, žinių, įgūdžių. Tapau drąsesnė, savarankiškesnė, labiau pasitikinti savimi. Sutikau naujų draugų, patyriau begalę įspūdžių, bei likau sužavėta šia nepaprasta šalimi.
Į Belgiją norėčiau grįžti vėl...
Kitas projekto partnerių susitikimas vyks spalio mėnesį, Lietuvoje, Panevėžio Rožyno progimnazijoje.