Priešpiet vaikučių laukė kūrybinė užduotis „Skraidantis ateities objektas“. Užduotis nebuvo įprasta: sukonstruoti įsivaizduojamą skraidantį laivą ar lėktuvą mažiesiems teko iš antrinių žaliavų, pakuočių ir kitų, įprastai buityje nebereikalingų daiktų ar priemonių. Netrukus mokyklos koridorius išpuošė originaliausi jauniausiųjų mokinių darbeliai. Prie jų prisijungė ir 5-6 klasių mokinių eksponatai. Taipogi antrines žaliavas panaudoję penktokai ir šeštokai kūrė tema „Ateities transportas“. Mokinių pastangomis įprastos pieno pakuotės, grietinės indeliai, aliuminio folija, kartono rulonėliai, dėžės ir dėžutės virto kosminiais laivais, neatpažintais skraidančiais objektais ar originaliausiais, įvairaus dydžio robotais.
Kūryba bei išmanumu nustebinę vyresnieji mokyklos vaikai suspėjo dar priešpiet vieni kitiems pristatyti savus projektinius darbus. Aktų salėje, skaitykloje bei kabinetuose buvo pasidalinta šių mokslo metų vaisiais – projektiniais darbais įvairiausiomis temomis: apie teatrą, duoną, vandenį, upes ir vandenynus, šokį, mėnulį, ginklus, madą, transportą, istorines kapavietes, amatus, laikraščius, žmones, abėcėlę, tautosaką ir kt. Gausybė mokinių darbų sužavėjo išsamumu, informatyvumu, originalumu, įdomiausiais faktais. Jaunieji tyrinėtojai klausytojus stebino ir praktinėmis užduotimis, ir žaismingais pristatymais.
Popiet į Aktų salę sugužėjo ir savo išmonę demonstravo progimnazijos vyriausieji. Septintokai pristatė kūrybinius darbus temomis „Ką gali robotai“ ir „Geometrija aplink mus“, aštuntokai - „Dangaus kūnai ir objektai“ bei „Mokslo naujovės“. Mokiniai ne tik patys kūrė, bet ir po kūrybinę užduotį pateikė paralelinei klasei. Netradicinio ugdymo dienos mokyklinis šurmulys buvo kupinas įspūdžių, informacijos ir įdomiausių žinių.

365
Rekvizitai
skaidres1.jpg